HEJHOPP

sovde hos tilda igår till idag. jag var så jävla ful, det låg en liten rund bruk på golve jag ba: åhhhh en stutsboll sen tog jag upp den och blev as glad.
tilda : NEJNEJNEJ, det är inte en...
sen kasta jag den i golve, sen var det inte ens en stutsboll, knasig man kan vara ibland ;)
hade ju med mig lillkameran dit och den är ju sönder nu, så ska försöka fixa bilderna på nått annat sätt. vi va ute och fota vid typ 12 för vi var as pigga så har ju några bilder jag kan lägga upp.
ikväll har jag bara suttit hemma och chilla, skulle igentligen sova hos tilda idag också men fick inte. fast det är ganska härligt och bara sitta hemma och tänka för sig själv, det behövde jag kan jag ju säga.
/sanna

och nu kommer jag göra så att jag skaffar en annan blogg. där jag kan skriva av mig utan att massa ska klaga.
den kommer vara lösenordskyddad så bara några som kommer få veta den. ja nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback