HOLAAAAAA

har inte gjort någonting alls idag, förutom att jag har tränat. sovde till ett, härligt.
sen har jag bara suttit med pyjamas hela dagen vid datorn, mysigtttt.
har deppat hela dagen, vet inte varför, men känner mig ba helt jävla nere. sånt är livet.
åker in till stan med tilda imorgon efter skolan, ska köpa julklappar och kläder till jul, nyår och en sakkk.
sen åker vi nog hem till henne eller mig och jaaa. har typ inga pengar alls sen måste man köpa massa julklappar. ska försöka jobba fram lite pengar hemma och hos mormor och så.. hehe ;)
ska snart sova så jag inte dör imorgon / sanna
du är bäääästtt, älskar dig♥



Kommentarer
Postat av: tilda

Älskar dej, du är bäst !<3

2011-12-05 @ 00:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback