SÖT STINA PÅ BILDEN :DDD

skola idag. hade lucia genrep sen prov. gick skit på provet, skrev typ på 5 frågor av 14, hehe.
efter skolan va ja me ida, vi såg på tv och satt vi datorn typppp.
mina gratis sms tog slut igår så mamma ska lägga in pengar på min mobil nu så jag kan smsa.
trodde jag skulle dö idag, gick inte och smsa nån, hahah :( hon ska lägga in 200 kr då kan ja ringa as mkt också^^ ska åka till stallet idag och kolla då syster rider, men känns drygt.
måste fixa håret tills imorgon så jag inte behöver kliva upp så tidigt, måste va på skolan kvart i 8..
aja ska dra, hejdå! /sanna

saknar mitt hår, blont och allttttt :(


Kommentarer
Postat av: stenaaa

hej peddosmile :) hahahah :*

2011-12-12 @ 21:08:42
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback