NYA FACEBOOOOOOOOOK

hade prov idag på gympan, gick inte bra, visst inte vad jag skulle skriva eller nåt.
sen skulle man skriva vad man trodde man hade för betyg, jag ba F/E, f är inte godkänd, haha.
har snöat som fan i natt och idag så det är mycket snö, hoppas bara att det kommer mer :)
har gjort en ny facebook nu försom att min andra laggade jävel, så klicka här om ni vill adda mig!
har 150 vänner på en dag, det är inte dumt vaaa, försöker lägga till alla jag hade på min förra men nu när jag ska lägga till kommer det upp ba ta det lite lungt annars kommer du inte kunna lägga till fler vänner idag -.-
ska fara och hämta min efterlängtande mobil idag, åh :DDDDD
/SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback